Wednesday, March 18, 2009

Φέτος οι διακοπές ήρθαν λίιιγο νωρίτερα!







Λοιπόν τα πράματα είναι απλά.
Έρχεται το μωρό του μηχανικούλη εδώ στη Ξενιτιά και την ερχόμενη εβδομάδα ο μηχανικούλης διακοπάρει.
Τι να κάνουμε φίλε αναγνώστη και μείς λίγο ριλάξ το θέλουμε όχι για μένα, άλλα για τη φουκαριάρα τη μανούλα μου!
Θα ανασυντάξω τις δυνάμεις μου για να αντιμετωπίσω τον γάτο ο οποίος τελικά αποδεικνύεται σκληρό καρύδι μιας και φίλε NDN ακολούθησα τις εντολές σου (βλ. comments) άλλα αντέχει ακόμα. Να φανταστείς όταν του είπα τι σκέφτομαι (μετά από δικιά σου παρόρμηση ,σε Δίνω στεγνά τώρα ) να τον κάνω μόλις τον πιάσω, αυτός γέλασε και μου είπε: φίλε , κάνε sex όχι παιδιά!

2 comments:

NdN said...

Σοφό το γατί...θα είναι δύσκολος αντίπαλος και γι αυτό θα σου δώσω μία συμβουλή. Στους δύσκολους αντιπάλους...δεν στέλνουμε εξώδικα. Τους πατάμε κάτω. Πες του το για τελευταία φορά...

"Το φαί ΜΟΥ είναι δικό ΜΟΥ, την επόμενη φορά θα σε φάνε...οι σκύλοι".

Καλά να περάσετε ρε καρντάσι!

mixanikoulis said...

@ NDN
Μολις επέστρεψα και είμαι έτοιμος ν ατο "κανονίσω" το άτιμο το γατί.