Friday, March 6, 2009

"To μπιφτέκι της Ασφάλτου Νο1: Η γνωριμία"




Είναι γεγονός πως αν και μένω μόνος λόγω της δουλειάς δε μαγειρεύω και κάθε μέρα! Αυτό λοιπόν που κάνω είναι πως έχω βρει ένα κιμπούτς πολύ κοντά στη δουλεία. Έχει μεγάλη ποικιλία και έτσι πιστεύω πως η διατροφή μου βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Είναι κάτι σα να τρως στη λέσχη και όπως λοιπόν στη σχολή μας κάθε Τετάρτη είχε λαδερά (νηστεία γαρ) εδώ έχει χάμπουργκερ. Ψημένα μπιφτεκάκια, δίπλα χαμπουργκερόψωμα και το ετοιμάζεις μόνος σου. Όλα αυτά τοποθετούνται σε μια βολική θήκη από φελιζολ για να την πάρεις σπίτι! Σαν τσιφούτης έλληνας που είμαι τη στουμπώνω όσο πάει για να έχω φαγητό για 2 μέρες να μην τρέχω κάθε μέρα. Εκείνη λοιπόν τη μέρα μου ήρθε να πάρω ένα παραπάνω χάμπουργκερ από όσα παίρνω συνήθως. Γεμάτος χαρά μπαίνω στο αυτοκίνητο και τρέχωωω με χίλια για το σπίτι.
Σε όλο το δρόμο ονειρευόμουν το χάμπουργκερ το οποίο θα το μασουλούσα σε χρόνο dt έτσι ώστε να προλάβω να την πέσω (βλ.ξαπλώσω) για κανά 30 λέπτο.
Παρκάρω κάτω από το σπίτι στη θέση με το όνομα μου ,εμ τι μπρίκια κολλάμε και ανοίγω την πόρτα.
Όπως την ανοίγω σκαλώνει το υπέροχο μπουφάν της Ghizzoni στη καλογυαλισμένη χειρολαβή του πανάκριβου αυτοκινήτου μου ενώ ταυτόχρονα το Gortex μποτάκι γλιστράει στο πεντακάθαρο πατάκι του αυτοκινήτου. Αποτέλεσμα το ένα πόδι μέσα , το άλλο έξω , το ένα χέρι σκαλωμένο στη χειρολαβή και για να μην χάσω την ισορροπία πετάω (λέμε τώρα, η αλήθεια είναι ότι μου γλίστρησε) στον αέρα το παραγεμισμένο πακετάκι με τα χάμπουργκερ. Αυτά κάνουν δυο περιστροφές στον αέρα, αποφεύγουν μια νυχιά της γειτονοπούλας γάτας και αρχίζουν να προσγειώνονται με προθέσεις απελευθέρωσης και μη συμμόρφωσης με τη χωροταξική διάταξη της φελιζολένιας θήκης. Σε μια απέλπιδα προσπάθεια βγάζω το παπούτσι ,πετάω το μπουφάν και τρέχω και γω στον αέρα να τα πιάσω. Όμως αυτά κατέβαιναν εγώ ανέβαινα και έτσι το αποτέλεσμα ήταν να μη συναντηθούμε στον αέρα.
Αποτέλεσμα, φαρδιά πλατιά τα μπιφτέκια και τα ψωμάκια στην άσφαλτο. Σκέφτομαι, δε πειράζει Μήτσε, είσαι άνδρας, έχεις κάνει στρατό ,έχεις φάει ληγμένα, χαλασμένα, κυνηγούσες στο δάσος κάστορες (!!!!) μη μασάς. Και ναι, έτσι και έπραξα, μάζεψα τα συναρμολόγησα και τα έφαγα!!
Έχουν περάσει 2 εβδομάδες και ακόμα χέζω χαλικάκια….
Καλό Σαββατοκύριακο

2 comments:

NdN said...

Φίλε Μήτσε οφείλω να σε πω ότι αυτό ήταν μακρά το καλύτερο ποστ που έχεις ανεβάσει μέχρι σήμερα. Δεν ήταν μόνο το σασπένς που είχε για την κατάληξη, δεν ήταν μόνο οι τρομερές εκφράσεις περί "χωροταξικού", αλλά πάνω από όλα ήταν το τέλος που δεν περίμενε ο αναγνώστης! Ολοι μας περιμέναμε ότι θα έχεζες χαλικάκια για 9 μέρες ακριβώς (εξ'ου και του κώλου τα 9μερα)!

Anonymous said...

@ NDN
Φιλε NDN ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Θα έπρεπε να γράψω στο τέλος "μην το δοκιμάσετε στο σπίτι,το τεστ έλαβε χώρα απο ειδικευμένο προσωπικό"